Wycieczka w Gorce

Wycieczka na Stare Wierchy

Uczniowie klas III gimnazjum udali się w ramach III i IV godziny WF na sobotnią pieszą wycieczkę w Gorce. Wspólnie z nauczycielami wychowania fizycznego pokonali ok 15 km.

Sobotniej wycieczce towarzyszyła piękna słoneczna pogoda, a swoją trasę zaczęliśmy w Porębie Górnej. Stamtąd dość ostrym podejściem kierowaliśmy się w stronę Starych Wierchów.

Po dotarciu do schroniska na Starych Wierchach wszyscy z wielkim smakiem delektowaliśmy się przysmakami lokalnej kuchni. W czasie przerwy skorzystaliśmy z jesiennych promieni słonecznych, a piękne kolorowe pejzaże dodatkowo umilały nam czas.

Po 40 minutach odpoczynku ruszyliśmy dalej i po dłuższej wędrówce dotarliśmy do bacówki na Maciejowej. Tam był kolejny przystanek, z punktem widokowym na Tatry. Po przerwie zaczęliśmy schodzić w kierunku Rabki, gdzie na wszystkich zmęczonych wędrowników czekał bus, który bezpiecznie przywiózł nas do Krakowa.

Dzień zaliczamy do aktywnie spędzonych miłych chwil na łonie natury.